“ PELUANG MENJANA PENDAPATAN RM48,000
DALAM TEMPOH 8 BULAN

Kami bongkarkan platform perniagaan yang terbukti berkesan menggunakan TEKNIK DAPATGAJI!

ADAKAH ANDA PERNAH TERFIKIR PERKARA INI?

SINDROM POKET KOSONG

Sindrom poket kosong selalu berlaku kepada orang makan gaji. Bila akhir bulan jer mesti bajet giler untuk keluar duit belanja. Tunggu gaji masuk bulan depan baru boleh start belanja balik. Bila agaknya kita akan rasa poket sentiasa penuh.? Tiada lagi masalah sindrom poket kosong. Tak teringin ke rasa macam hari-hari terima gaji?

BANYAK HUTANG

HUTANG… pening kepala tak dengan hutang? Tapi kita tak boleh lari dari hutang.. Nak beli kereta mahal,nak beli rumah mahal, nak beli perabut mahal. Jadi kita terpaksa berhutang. Agak-agak sampai bila kita dengan hutang? Bila nak habis?

PERKAHWINAN

Berkahwin… jika anda belum kahwin, sudah tentu sampai masa anda nak kahwin. Jika nak kahwin, memang banyak wang diperlukan. Zaman sekarang RM20,000 cash tak cukup untuk berkahwin. Macam mana anda nak kahwin jika tak cukup duit?

ANAK-ANAK

Jika dah kahwin biasanya kita ada anak. Kos keperluan asas untuk anak kecil memang tinggi. Kos untuk pendidikan pun semakin hari semakin naik. Ada rasa tak beban untuk membesarkan mereka? Belum lagi jika anak-anak jatuh sakit. Sanggup ke kita tengok anak-anak sakit menderita? Jika sakit kritikal sudah tentu akan melibatkan kos yang tinggi. mampu ke kita? Masa depan mereka macam mana pulak? Adakah kita akan warisi hutang atau harta kepada mereka?

IBU-BAPA

Mak dan Ayah adalah insan paling penting dalam hidup kita. Tiada mereka, tiada la kita kat dunia ni. Adakah Mak dan Ayah anda masih ada? Adakah kita rasa dah dapat balas jasa mereka? Berapa banyak kita dapat bagi belanja untuk mereka? Sakit demam mereka dapat ke kita tanggung?

KESIHATAN

Kesihatan… pernah demam tak? Pernah jatuh sakit tak? Pernah cedera tak? Jika pernah bermaksud kita tidak boleh elak dari masalah kesihatan. Semakin hari kos perubatan makin tinggi. Sekarang memang lah kita rasa tak terlalu beban sebab banyak kos perubatan kerajaan masih tanggung.. Apa akan jadi apabila sampai masa kerajaan tidak lagi tanggung kos perubatan? Jika demam pun dah berpuluh ringgit, kalau kena sakit kritikal agak-agak mampu tak kita tanggung?

KERETA IDAMAN

Zaman sekarang kereta dah jadi keperluan. Jika belum ada kereta bila angaknya anda akan dapat beli kereta.? Jika dah ada kereta, pernah tak terfikir nak tukar kereta baru? Bila agak-agaknya dapat beli kereta mewah?

RUMAH IDAMAN

Rumah adalah tempat tinggal yang mesti ada. Adakah anda masih menyewa atau duduk di rumah sendiri? Jika belum beli rumah, agak-agak bila baru dapat beli rumah? Sampai bila nak menyewa rumah? Jika dah ada rumah sendiri, ada tak terfikir nak beli rumah yang lebih besar dan selesa?

PERGI MELANCONG

Semua orang ada impian ingin pergi ke destinasi yang disukai. Kalau boleh ingin melancong luar negeri. Jika anda mampu pergi melancong tiap-tiap bulan bermakna anda memang dah sampai tahap kebebasan kewangan. Dapat selalu pergi melancong adalah penanda aras anda berada dalam zon selesa. Jika anda belum sampai tahap ini, anda masih berada di tahap kurang selesa. Bila kali terakhir anda pergi melancong?